måndag 22 juni 2026

Bakelse i skarvsöm

Ibland får man vara modig, och rita en mönster del och hoppas att det blir något. Det var lite krånglig att sy skarvsöm som 3d modell, men det gick. Lite fint som prydnad eller nåldyna, tänker jag.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar