Jag var nyfiken om det skulle gå att sy skarvsöm med bomullstyg. Så jag sydde två små väskor att prova. Och det gick. Men jag föredrar ändå att sy skarvsöm med filttyg eller vadmal.
Jag tyckte att den här behövde några små blommor...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar