måndag 4 september 2023

Komma ikapp...

 


Som jag skrev igår, har jag varit lite lat med att lägga ut saken jag har gjort sista halv året... Så idag kommer vi (nästan) ikapp. Sedan kommer en tröja separat, och månadens djur/dockor och ett mönster till mini kaktus... 

Kaninen är efter eget mönster, som finns fortfarande i Ravelry. Jag kan inte låta bli att variera lite...

Det här är något som inte är färdigt ännu, men jag la till lite växter och lite lådor, korgar och flaskar...


Ibland målar jag lite, och ibland blir det bättre än jag hade tänkt mig... Meningen med den var igentligen att det skulle bli som underlag till något med textil, men nu blev jag lite rädd att jag skulle förstöra den... vad tycker ni?


Lite broderi blev det gjort med, smidigt att ta med till jobbet under rasten och när man är i Sandvik och väntar på kunder...


Några fåglar i våras...



Lite fimo-lera...


En orm


Och lite plush garn blev en igelkott och nalle:


Det blev faktiskt en hel rad, men hann inte ta kort på de innan de flyttade till Sandvik.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar